Cume Pulisce è Mantene Mobili in Legnu Massivu?

L'usu di i mobuli in legnu solidu deve evità a luce solare per infilassi direttamente. Una forte radiazione ultravioletta farà chì a vernice svanisca, influenzessi l'aspettu è a sensazione di i mobuli in legnu solidu. In listessu tempu, a fonte di calore, u riscaldamentu, e lampade è e lanterne è altri apparecchi renderanu a deformazione di i mobuli in legnu solidu, duveranu esse luntani da u più pussibule. Quandu l'oggetti cume a stufa di tè surriscaldata, u bollitore hè piazzatu nantu à mobuli in legnu veru, si deve aghjustà un pad d'insulazione termica, per ùn scaldà mobuli in legnu veru.

2. I mobuli in legnu veru devenu aduprà u pannu di cuttone cù a dulcezza di una qualità di un materiale da asciugà, u pannu di cuttone hè cunsigliatu cù micro bagnati. A direzzione di u granu chì duverebbe seguità u legname quandu s'impegna à asciugà i mobuli in legnu solidu, ùn pò micca aduprà alcolu è altri solventi chimichi o pulitori, per ùn corrodà a superficie di i mobuli.

3.U prucessu di manipulazione di i mobuli in legnu solidu duveria esse assai attentu, enfatizendu a "luce" "ferma" "piatta", è evitendu di pichjà contr'à i danni u più pussibule. U pavimentu nantu à u quale hè piazzatu u mobulu in legnu solidu deve esse pianu, altrimente cunducerà à una lenta deformazione.

4.Mubiliu in legnu solidu dopu adupratu per un periudu di tempu apparerà un certu fenomenu di sfumatura scura, per mantene a bellezza di i mobuli, deve esse puntuale per cera mobuli in legnu solidu, pudete operà da solu pudete ancu dumandà à persone specializate di fà . Hè da nutà chì u numeru di vetrate, a cera ùn pò esse troppu frequente, 1-2 volte à l'annu hè megliu.

5. Se ci sò macchie nantu à a superficia di i mobuli, ùn la sfregate micca. Pudete eliminà delicatamente e macchie cù acqua calda di tè. Dopu chì l'umidità si evapora, applica un pocu di cera à a parte originale, è poi strofinala leggermente parechje volte per furmà un film protettivu.

6.Quandu si pulisce, ùn lasciate micca i strumenti di pulizia toccà i mobuli, è attenti à ùn lascià chì i prudutti di metallo duru o altri oggetti taglienti scontranu cù i mobuli, è prutegge a superficie da i graffi.

7.D'estate, se ci hè una inundazione in a stanza, hè cunsigliatu di aduprà un cuscinettu di gomma sottile per separà e parti di i mobuli da a terra, è à u listessu tempu tene a parte di i mobuli contr'à u muru in un distanza di 0,5-1 dm da u muru.

8.D'invernu, hè megliu piazzà i mobuli à una distanza di circa 1 M da u currente di riscaldamentu per evità una panatteria alta à longu andà, chì causerà crepe secche lucali, deformazioni deformate è deterioramentu lucale di u film di vernice.

In cunclusione, i mobuli in legnu solidu diventanu di più in più pupulari in u mondu sanu, è avemu tutti modi è opinioni sfarenti per mantene lu, quale hè a vostra opinione più bona?
news


Tempu di posta: Jun-20-2021