Cinque Ragioni Perché U Legnu Hè A Scelta di u Mobulu u più Verde

In u 21u seculu, ci trovemu davanti à un attaccu di gattive nutizie da u mondu sanu quandu si tratta di l'ambiente.

Malgradu sapè di più nantu à e fonti di i nostri guai ambientali chè mai, si sente spessu chì ùn pudemu micca avanzà davanti à a curva.

Hè una di e ragioni per chì simu cusì entusiasti di i mobuli in legnu massiccia. U legnu hè bonu, cumu si dice, perchè hè una incredibile soluzione verde per i mobuli di residenza.

Ci hè parechje ragioni per esse eccitati nantu à u legnu, allora scumpressemu è esaminemu perchè u legnu hè u materiale di mobili u più sustenibile è perchè duvete sceglie mobuli in legnu solidu per i vostri bisogni di mobili.

1. U Legnu hè Rinnovabile

Prima di tuttu, u legnu hè a materia prima più rispettosa di l'ambiente. Hè rinnovabile. In fattu, u legnu hè u solu materiale di custruzzione fattu da u sole, a pioggia è u carbonu da l'aria. Hè infinitu rifornitu è ​​rinnovabile. Hè stupendu quandu ci pensate.

U legnu hè una materia prima chì cresce è si rifornisce ogni annu. Parechje persone si dumandanu se hè ambientale per taglià l'arburi. Per furtuna, cù a cugliera selettiva – in cuntrastu cù u tagliu chjaru – ùn hè micca un prublema. In fatti, hè bella per a salute di e fureste.

È l'arburi crescenu in ogni locu. Attualmente, secondu sta breve video di Think Wood, a percentuale di riforestazione di i Stati Uniti è di crescita di l'arburu supera a cugliera di 40%.

In fattu, una fonte mediatica sustene chì, "In i Stati Uniti, a deforestazione hè stata più chè cumpensata da u rimboschimentu trà u 1990 è u 2010. A nazione hà aghjustatu 7.687.000 ettari (18.995.000 ettari) di terre fureste durante quellu periodu".

In Auropa e fureste sò gestite per sustene a fabricazione. Sò in realtà in espansione à u ritmu di 5.000 chilometri quadrati / annu. Quandu l'arburi sò colti selettivamente, novi arburi sò piantati in u so postu. In fattu, da u 1990 à u 2005, l'Europa hà ripresu e fureste di e dimensioni di a Grecia.

2. U legnu hè bonu per u clima

I prudutti di legnu sò sani per u nostru clima è impediscenu u cambiamentu climaticu. Prima, l'arburi assorbenu u carbonu per tutta a so vita. U piglianu fora di l'atmosfera è u tenenu in i so bagaglii mentre crescenu. Ma ùn finisce micca quì.

Quandu l'arburi sò trasfurmati in prudutti di legnu cuntinuanu à almacenà quellu carbonu. Utilizendu mobuli di legnu duru solidu, evitemu u cambiamentu climaticu è l'effettu di serra.

Ma ùn ferma micca quì. À a fine, pudemu ripiglià l'energia solare immagazzinata in legnu à a fine di u ciclu di vita di u pruduttu brucendu legnu per l'energia. U riutilizazione di u legnu per l'energia cum'è questu hè un ottimu modu per spustà e fonti di energia sporche, non rinnovabili è chì emettenu carbonu cum'è u carbone, u petroliu è u gas naturale.

Rispuntendu à l'oliu, u carbone è u gas naturale, a legna brusgiata crea energia pulita è micca sprechi.

3. U legnu significa Zero Waste

Eccu un altru mutivu perchè u legnu hè cusì bonu da una perspettiva di sustenibilità. A causa di i miglioramenti in a tecnulugia in l'ultimi decennii, a fabricazione di u legnu hè diventata una industria zero rifiuti. Chì vole dì què?

I bi-prudutti da ogni tappa di u prucessu di produzzione ponu esse riutilizzati è ripusati. Quandu u legnu hè coltu, una percentuale di questu hè trasfurmatu in legnu, una parte di questu hè cunvertitu in altri prudutti di legnu, è ancu di più hè recuperatu per a produzzione d'energia. Ma nunda di questu ùn si perde.

Hè per quessa DCI hè capace di sustene a nostra pulitica zero-waste, è hè u core di u nostru Prucessu di Integrazione Verticale verde.

4. U legnu hè durevule è dura assai

In quantu à u so pesu, u legnu hè u materiale di custruzzione u più forte di a pianeta. Hè estremamente resistente è richiede poca manutenzione (pensate solu à l'arburi!).

A diversità di u laminatu plasticu, u laminatu di legnu, è altri boschi ingegnerizati, u legnu pò avè parechje vite cù a rifinitura.

In fatti, avemu mobili riparabili in postu in residenze di l'Università di California, Dartmouth College è di l'Università di Maryland installate più di 30 anni fà. Hè per quessa chì pudemu assicurà cun fiducia tutti i nostri mobili per 25 anni.

5. Scores di Legnu Alta nantu à a Valutazione di u Ciclu di Vita (LCA)

Quandu si pensa à mobuli durevuli per a vostra residenza, a Valutazione di u Ciclu di Vita (LCA) hè una cunsiderazione chjave. LCA hè un "approcciu scentificu olisticu chì tene in contu e risorse cunsumate è l'emissioni rilasciate durante a fabricazione, l'usu è a smaltimentu di un pruduttu".

E sicondu studii LCA, paragunatu à i prudutti non legnosi, u legnu esce sempre in cima. L'unicu "puntu di prublema" per u legnu, quandu si tratta di LCA, hè u piccu di energia necessariu per u prucessu di asciugatura è trattamentu di u fornu.

In DCI, compensemu sta cunsumazione energetica aduprendu sottoprodotti di legnu da u nostru prucessu di macinatura cum'è carburante per alimentà i nostri forni. Facendu cusì, minimizemu sia a nostra impronta di carbone sia l'energia eliminendu i rifiuti.

news


Tempu di posta: 23-Jun-2021